Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Δέκα βίντεο από παλαιότερα κομμάτια



Εδώ μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένα βιντεάκια από παλαιότερα κομμάτια μου, τα οποία έχω φτιάξει και έχω ανεβάσει στο διαδίκτυο.
Τις συνθέσεις τις έχω φτιάξει και ηχογραφήσει μόνος μου, κανάλι - κανάλι στον υπολογιστή. Η ποιότητα είναι demo, καθώς ευελπιστώ να τα συγκεντρώσω μαζί με άλλα και να τα ηχογραφήσω από την αρχή, με την πρώτη ευκαιρία που είναι βασικά οικονομική.
Καλή σας ακρόαση!



1. "Το τραγούδι του μετανάστη"




2. "Θάλασσες ανατροπής"



Τα υπόλοιπα τα παραθέτω σε μορφή λινκ, γιατί για κάποιο λόγο δε μου τα εμφανίζει στη φόρμα δημοσίευσης.

3. "Για ποια ειρήνη μου ζητάς να τραγουδώ":
Πατήστε εδώ!

4. "Λίβελλος κατά της ανθρωπότητας"
Σε στίχους Μαρίας Κατσοπούλου:
Πατήστε εδώ!

5. "Καφές πικρός":
Πατήστε εδώ!

6. "Ζωή στα κάτεργα της μέρας"
Σε στίχους της Κατερίνας Δήμα:
Πατήστε εδώ!

7. "Τα πλοία":
Πατήστε εδώ!

8. "Ύμνος στο χάος"
Από το μουσικό project "Varate Violintzides"
Συμμετέχει στα φωνητικά η Νουράνι:
Πατήστε εδώ!

9. Ένα οργανικό soundtrack που έγραψα για την αυτοκτονία - δολοφονία του Δημήτρη Χριστούλα στο Σύνταγμα:
Πατήστε εδώ.

10. "Ο γύρος του αργού θανάτου"
Ένα soundtrack για τους άστεγους:
 Πατήστε εδώ.


Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και την υποστήριξη.



...


Δεν υπάρχουν σχόλια: