Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Αγάπης πράξη



Κάθε μέρα άλλη μία διαφορετική
Οι εικόνες δείχνουν αλήθειες
Και τα λόγια τίποτα
Πρέπει να σωπάσεις
Δεν σε πιστεύω

Κάνε
Χτίσε την πλευρά
Άνοιξε το δρόμο
Και ίσως να σε ακολουθήσω
Μα μη μου λες
Σκάσε
Κλείσε το ρημάδι επιτέλους και κάνε
Πράξη
Θέλω πράξη
Κι ας είναι άχρηστη
Μα πράξη να είναι
Αυτή
Και μου φτάνει
Και θα δω
Θα αναγνωρίσω αν θέλω να γίνω κομμάτι της πράξης σου
Της πράξης αυτής
Ή αν θέλω να παρατηρώ βουβά
Θα επιλέξω την δική μου συνέχεια
Την δική μου ποιότητα
Ή όχι
Καμία
Μα εσύ πράξε
Και κόψε τους υπολογισμούς
Τα λίγο και τα πολύ
Το πόσο...
Ξέρεις γιατί
Μη σε νοιάζει το πόσο
Για σένα πρώτα
Και γάμα μας εμάς
Γάμα εμένα
Γάμα τα όλα
Μα μη γαμάς εσένα
Σε χρειάζεσαι
Σε χρειάζομαι
Μας χρειαζόμαστε
Αχρείαστοι να είμαστε
Και κάπως έτσι κυλάει
Η ζωή και ο θάνατος
Αχρείαστα
Αβίαστα;
Όχι...
Με πολύ κόπο
Αλλά κυλά
Περνά
Και χάνεται
Μάταια;
Για πάντα;
Φτιάξε κάτι
Φτιάξε κάτι για να μείνει
Κι ας είναι μαλακία
Κι ας είναι για λίγο
Και θα μάθεις
Πως ακόμα και οι ποιητές πεθαίνουν
Άδοξα
Αβίαστα
Μάταια
Μα πριν πεθάνεις ζήσε
Νιώσε
Φτιάξε
Μάτωσε
Αγάπα αν μπορείς
Το είπε κι ο ανύπαρκτος Χριστός
Υπάρχει;
Υπάρχει αγάπη;
Θα σου πω κάτι...
Όχι, δεν υπάρχει
Εμείς την φτιάξαμε
Για να την υπηρετούμε
Για να μπορέσουμε να ζούμε
Κι όταν θα φύγεις με φτερά στο μυαλό και διαμάντια δάκρυα στα μάτια
Να ξέρεις
Πως δικά σου δεν είναι
Είναι μια αυταπάτη μοναχά
Ότι πίσω σου άφησες
Μια σκιά της ύπαρξης σου
Ένα αντίο αιώνιο...
Αντίο
Για πάντα δεν θα σ αγαπώ
Δεν υπάρχει
Αλλά τουλάχιστο θα σε χρειάζομαι
Μέχρι να σβήσω κι εγώ
Σαν το αντίο το στερνό
Μέσα στη σκέψη μου θα σ έχω
Και θα φροντίζω την εικόνα σου
Μέχρι να σβήσει
Να σβήσω
Να σώσει
Να σωθώ
Ω...



...

Δεν υπάρχουν σχόλια: