Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Οποία ματαιοδοξία...


Γιατί να έχω μια ζωή
και να μ' αρέσουν τόσα;
Τόσες ζωές να θέλω να γνωρίσω
Να τις κάμω
Να τις νιώσω
Μα, να κινδυνεύω όμως τόσο να μη ζήσω ούτε μία;
Καμία;
Λάθος!
Κάτι θα είναι και αυτή
Η άγνωστη
Η ξένη
Μα δεν θα έχω υποδυθεί
Την τάδε
Τον αυτό
Τον παρά άλλο ρόλο
Ενδύματα κοινωνικά δεν θα προλάβαινα καν δα
Γιατί ο χρόνος δεν μου είναι αρκετός
Μα τι αρρώστια κι αυτή;
Τόσα να μου αρέσουν
Και να μη μπορώ
Σ' ένα ν' αφοσιωθώ
τα μούτρα μου να φάω
Με πάθος μέσα να ριχτω
Και με μανία να καω και ίσως να διαπρεψω
Να το εκτιναξω σε επίπεδα τρέλα
Ν' αγγίξω το αριστούργημα!
Μα πώς;
Που όσο γράφω την ταχύτητα στα δάχτυλα μου χάνω
Και πολεμούν να παίξουνε τις μελωδίες σουρνοντας
Σαν τη σκέψη ν' αποδώσουν
Που τώρα ρέει πιότερη
Στην ταστιέρα χάνονται
Κι η μουσική αργότερη
Φαντάζει δυσκολότερη...
Και όταν ξανά το θέατρο θα πιάσω από την άλλη
Να δεις που η μουσική μου χάνει πάλι
Και η σκέψη η ποιητική εξασθενεί θαμπάζοντας
Και η φωνή κομπαζοντας
τις νότες δεν τις πιάνει...
Και τότε θα ρθει η στιγμή
που τη ζωή ενός μέθυσου θα εύχομαι να ζήσω
Και να μην έχω καν παιδια
Αγάπη - οικογένεια
Και έτσι να μπορούσα απλά
Να αυτοκαταστρεφομουνα
Στης ταβέρνας τη γωνιά
Μ ένα τετράδιο αγκαλιά
Να πίνω και να γράφω
Καμιά απολογία - ενοχή καμιά
Να σας φτύνω κατάμουτρα
Όλη την κοινωνία
Για την ανυπαρξία σας
Για την υποκρισία σας
Για την υπέρτατη ξεφτίλα σας: την δουλοπρέπεια σας
Και να γινομουν τόσο λιώμα
Ώστε να ξερναγα παντού
Εκεί που όλοι σας στα τέσσερα
Γλύφετε του αφέντη σας
τα εμετα παπούτσια...
Μα ούτε αυτά είν' αρκετά κι ύστερα να πεθάνω
Θέλω να ζήσω ειρηνικά με μια γυναίκα που αγαπώ
Μαζί και τα παιδιά μας
Μου αρέσει η γαλήνη και η φύση
Μου αρέσει η μεγαλούπολη και η απόλυτη καταστροφή
Αποστρεφομαι τη βία
Ερωτοτροπω με τη βία
Άλλωστε τι θα 'τανε η ερμη η ειρήνη
Αν δεν είχε βράσει του πολέμου το καμίνι;
Και είναι μόνο η ζωή μου τόσες αντιθέσεις
Πόσοι ρόλοι που πολύ θα ήθελα να παίξω
Σαν τρελός
Πόσες ζωές που ποθώ να ενδυθώ:
Ψαράς σε ακριτικό νησί, εξερευνητής επιστήμονας στη NASA, μουσικός, περιπτεράς, ανθρωπολόγος, βιολόγος, γεωλόγος, κοινωνιολόγος, αρχαιολόγος, ποιητής, λογοτέχνης, θεατρικός συγγραφέας, ζωγράφος, γελοιογράφος, σκηνοθέτης, ηθοποιός, θυρωρός στην Κυψέλη της δεκαετίας του 60', ιδιοκτήτης μπουάτ με μουσική και θεατρική σκηνή, ρεμπέτης συνθέτης του 40' και αντάρτης του ΕΛΑΣ. Να ζούσα μια ζωή χωρίς ναρκωτικά και ουσίες γενικότερα. Ή να ζούσα μια ζωή τίγκα στη ντρογκα και τις σαρκικές απολαύσεις. Να γυρνούσα τον κόσμο σε ένα τροχόσπιτο και τρελή παρέα κάνοντας ληστείες. Να ανακάλυπτα το φάρμακο για όλους τους εθισμούς. Να ζούσα σαν Ινδιάνος στο Περού, φτιάχνοντας φλογέρες από μπαμπού και μασώντας φύλλα κόκας...
Να έκανα μια ήρεμη οικογενειακή ζωή ως πάστορας στην Καλιφόρνια, ως άστεγος στις Ινδίες. Να γινόμουν ροκ σταρ σε όλον τον πλανήτη και ξαφνικά να το γύριζα στο στίχο καλώντας τους νέους σε ένοπλο αγώνα.
Και μια ζωή για να ζούσα ήρεμα με τους φίλους μου και μια τεράστια οικογένεια σε μια κοινότητα στην φύση.ασχολούμενος με την καλλιέργεια της γης μας, τα ζώαμ την ψυχική και σωματική μας υγεία, τις σχέσεις μας με τους εαυτούς μας και τους άλλου; και όλα αυτά με μια υπέρτατη αξία, έναν σκοπό, την μουσική αλλά και την ψυχαγωγία γενικότερα - καλλιέργεια γενικότερα!
Ε, να μην ζούσα και μια ζωή ως πάμπλουτος κληρονόμος κάποιου Κροίσου επιχειρηματία και τραπεζίτη, δημιουργώντας έναν επίγειο παράδεισο, αυτόνομο ενεργειακά, σε κάποιο τροπικό μέρος του πλανήτη, με καταπληκτικά - έυφορα δάση και παραλίες, χωρίς χειμώνα, όπου εκεί θα μπορούσαν να ζήσουν δωρεάν, χωρίς χρήματα μακρυά από την λογική του κέρδους και τον ανταγωνισμό, ειρηνικά, Άνθρωποι από όλο τον πλανήτη απροστάτευτοι, όπου δεν βρίσκονται κάτω από την σκέπη καμίας θρησκείας, επίσης αντιτίθενται στον τρόπο ζωής της κατανάλωσης και της σκλαβιάς που προτίνει η καπιταλιστική βαρβαρότητα και που είναι στην ουσία αποκλεισμένοι και κυνηγημένοι από ανατολή ως δύση, για τις ελεύθερες πεποιθήσεις τους και την άρνησή τους να ενταχθούν σε κάθε υπάρχον σύστημα ή ακόμα και υποκουλτούρα, αφού στην ουσία είναι και αυτές παράγωγα του πρώτου (δηλαδή του συστήματος). Θα έκανα σκοπό της ζωής μου λοιπόν να δημιουργούσα μια νησίδα ελευθερίας σε αυτόν τον καταπιεσμένο και δυστυχισμένο κόσμο μας, ο οποίος κυβερνάται εκβιαστικά και εγκληματικά από μαφιόζους, από άκρη σε άκρη του πλανήτη, που σκοπό τους έχουν να μας σκλαβώσουν ολοκληρωτικά, να μας ταπεινώσουν και να μας ξεφτιλίσουν για να μπορούν μέσα από την παγκόσμια απολυταρχία όπου θα μας έχουν επιβάλει, να παίζουν ανενόχλητοι και απερίσπαστα από τις κραυγές των ποντικομαζών, την αγαπημένη τους Μονόπολη.
Adult Games XXX
Y.Γ
Πάντως τελικά και δυστυχώς και απ ότι δείχνουν τα πράματα, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα γίνω βοσκός...
παίζοντας τη φλογέρα μου
Άγια να λάμψει η μέρα μου...



...
Το όνομα της φωτογραφίας "άγρια παπαρούνα", την τράβηξα πριν από μερικές μέρες στον Άσσο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: